4. Podnikatelský záměr a marketingová studie
       
A. SWOT analýza - okolnosti k realizaci navrhovaného projektu
                                 (rozbor silných a slabých stránek podniku)
     
Interní prostředí Externí prostředí
Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Ohrožení
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Komentář ke SWOT analýze:    
Obecně zhodnoťte postavení podniku na trhu a vyvoďte závěry ze SWOT analýzy.
     
B. Rozbor výsledků průzkumu trhu (v roce zpracování)
     - vývoj nabídky, poptávky a cen    
     - analýza konkurenčních výrobců, výrobků a služeb  
 
     
C. Vývojové tendence ve zvoleném oboru podnikání
       - nové technologie a stroje    
       - nové odrůdy, krmiva a chemické přípravky  
       - nové organizační a řídící systémy  
Popište
- nové postupy a technologie pěstování plodin, novinky na trhu se zemědělskou technikou ve vztahu k Vaší farmě.
- vývojové tendence ve šlechtění nových plodin, způsobech krmení hospodářských zvířat a nové účinné látky u přípravků na ochranu rostlin.
- preferovaný způsob řízení podniků, zda dochází ke slučování podniků, či štěpení na menší organizační jednotky atd.
     
D. Marketingový plán    
     - dlouhodobé cíle    
     - strategie dosažení cílů    
Popište dlouhodobé cíle v rozvoji vaší farmy a jakým způsobem tohoto rozvoje chcete dosáhnout.

Více info po rozkliknutí