Důležité odkazy:
|
Škola, výchova a vzdělávání (s. 2)
Eger, L. Česká pedagogika a e-learning (s. 2)
Pol, M., a kol. K sociálním souvislostem kultury školy
(Vnitřní a vnější aspekty chodu školy) (s. 16)
Blaško, M. Systém výučby s uzavretým cyklom a rozvoj osobnosti žiaka (s. 25)
Světlík, J. Vliv kulturních dimenzí na řízení školy (s. 31)
Vašašová, Z. Školské hodnotenie a jeho vplyv na postoje žiakov k edukácii (s. 46)
Spousta, V. Psychologické aspekty vizualizace (s. 51)
Nekvapilová, I. Výchova jako cesta formování profesní identity (s. 57)
Sociální pedagogika (s. 64)
Kaščák, O. Školská penalita a sociálna moc (Pedagogické
súvislosti sociálno-filozofickej koncepcie moci M. Foucaulta) (s. 64)
Sedlák, J. Příznaky domácího násilí (s. 78)
Mazur, J. Vliv transformačních procesů na patologii mládeže v Polsku (s. 88)
Čuchranová, Z., Teplická, K. Vplyv požívania alkoholu v rodinách na citový, spoločenský a osobnostný vývin dieťaťa (s. 98)
Juráčková, I. Volný čas jako prostor pro alternativní techniky sebevýchovy (s. 111)
Zprávy a informace (s. 118)
Ke 100. výročí narození prof. Františka Holešovského – teoretika ilustrace dětských knih a estetické výchovy (Vladimír Spousta) (s. 118)
Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů (Jiří Havel a Tomáš Janík) (s. 125)
Konference Konzultanti rozvoje škol – Od pilotního projektu k systémové školské politice? (Bohumíra Lazarová) (s. 127)
Recenze (s. 130)
Kolář, M. (ed.) Školní šikanování. (Blahoslav Kraus) (s. 130)
Balvín, J. Výchova a vzdělávání romských žáků jako pedagogický systém. (Antonín Bůžek) (s. 131)
Helus, Z. Dítě v osobnostním pojetí. (Eva Šmelová) (s. 133)
Maňák, J., Švec, V. (ed.) Cesty pedagogického výzkumu. (Zuzana Tichá) (s. 134)
Vašutová, J. Proměny učitele v českém vzdělávacím kontextu. (Jiří Prokop) (s. 136)
|