Důležité odkazy:
|
Pedeutologická problematika (s. 3)
Spousta, V.: Syntetická povaha osobnosti učitele (s. 3)
Nezvalová, D.: Pedagogické kompetence, standardy a kvalita v pregraduální přípravě učitele (s. 11)
Solárová, M.: Představa a realita učitelského povolání (s. 20)
Šrámek, R.: Nejsnadnější a nejoblíbenější pedagogické činnosti podle mínění středoškolských učitelů (s. 26)
Černotová, M.: Potrebujeme nové povolanie pre pedagógov? (s. 31)
Lazarová, B.: Krizově-intervenční kompetence učitelů (s. 41)
Sociální pedagogika (s. 44)
Mühlpachr, P.: Sociální determinanty výchovy v postmoderní společnosti (s. 44)
Borecka-Biernat, D.: Modelující vliv rodičů na utváření únikové strategie jednání u dospívajících dětí (s. 52)
Loukotová, V.: Sociální práce s rodinou a vymezení sociální pedagogiky v Německu (s. 62)
Spousta, V.: Vizualizace jako sociologický jev (s. 68)
Emmerová, I.: Primárna prevencia a programy prevencie drogových závislostí v podmienkach ZŠ v Slovenskej republike (s. 73)
Didaktika (s. 83)
Choděra, R.: Předmět a objekt pedagogiky (na příkladu didaktiky cizích jazyků) (s. 83)
Janíková, V.: Autonomní učení, strategie učení a cizojazyčná výuka (s. 89)
Náměty k diskusi (s. 103)
Edelsberger, L.: Dva náměty k diskusi (s. 103)
Zprávy (s. 109)
Odešel profesor Miroslav Cipro (Vladimír Jůva sen.) (s. 109)
Znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce (Pavel Mühlpachr) (s. 110)
Konference OFEB 2003 (Tomáš Janík) (s. 113)
Pedagogická diagnostika (Ladislav Langr) (s. 115)
Recenze (s. 117)
Krejčová, V., Karcerová, J.: Vzdělávací program Začít spolu (Karel Rýdl) (s. 117)
Prášilová, M.: Vybrané kapitoly ze školského managamentu pro učitele (Jana Vašťatková) (s. 119)
Stellner, F., Poláček, J., a kol.: Internet nejen pro historiky Jak hledat a najít. (Martin Skutil) (s. 120)
Malach, J.: Obecná didaktika pro učitelství odborných předmětů. (Zuzana Sikorová) (s. 121)
Obdržálek, Z. a kol.: Didaktika pre študentov učiteľstva základnej školy. (Jolana Manniová) (s. 123)
Nelešovská, A., Spáčilová, H.: Didaktika III. (Jana Bednářová) (s. 126)
Maňák, J., Švec, V.: Výukové metody. (Štefan Chudý) (s. 127)
|