Důležité odkazy:
|
Pedeutologická problematika (s. 3)
Váňová, M.: Učitelské vzdělávání v zemích
EU (s. 3)
Prokop, J.: Učitelská kolegia – alternativní model přípravy
polských učitelů (s. 9)
Bendl, S.: Feminizace školství a její pedagogické
konsekvence (s. 19)
Prášilová, M., Tomanová, D.: Problematika připravenosti
předškolních pedagogů na tvorbu školního programu (s. 36)
Nové modely učení, obsahu a formy (s. 44)
Bronkhorst, J.: Multimediální koncepce založené na vyváženém modelu
učení (Příklady z Nizozemí) (s. 44)
Sudolská, M.: Geografické informačné systémy vo vyučovaní na
stredných školách (s. 57)
Škoda, J., Doulík, P.: Uplatňování vybraných vzdělávacích postupů
při výuce chemie na víceletých gymnáziích a jejich
diagnostika (s. 66)
Mošnerová, R.: Domácí příprava ve vyučování německého jazyka
nově (Pokus o aplikaci Gardnerovy teorie
vícenásobné inteligence) (s. 73)
Ptáčková, Z.: Vztah mezi grafomotorickou napodobovací schopností
a výkony v psaní (s. 85)
Sociální pedagogika (s. 91)
Staníček, P.: Geragogika jako legitimní pedagogická
subdisciplína (s. 91)
Mühlpachr, P.: Geragog jako nová profese v procesu
celoživotního vzdělávání (s. 96)
Diskuse (s. 102)
Choděra, R.: Několik poznámek k článku prof. V.
Pařízka Pedagogické zákony (s. 102)
Jedličková, H.: Intelektuální trénink v
pregraduálním vzdělávání učitelů (s. 105)
Sova, M.: Některé možnosti individuálního nebo individualizovaného
vzdělávání učitelů (s. 108)
Šrámek, R.: Jak dál v přípravném vzdělávání učitelů
odborných předmětů (s. 110)
Zprávy (s. 113)
Profesor Vlastimil Pařízek (1930–2002) (Jiří Prokop) (s. 113)
Vzpomínka na PhDr. Miroslava Riedla (Bohumír
Blížkovský) (s. 115)
Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou „Etika
a etická výchova“ v školách na Pedagogickej
fakulte Trnavskej univerzity v Trnave (Blanka
Kudláčová) (s. 116)
Jaká byla Socialia 2002 (Monika Žumárová) (s. 118)
Recenze (s. 123)
Václav Příhoda a Stanislav Velinský a empirické myšlení v pedagogice (Josef
Cach) (s. 121)
Kohoutek, R.: Poznávání a utváření osobnosti (Dana
Linhartová) (s. 122)
Šikulová R., Müllerová, L.: Cvičebníce obecné didaktiky pro studenty
učitelství (Jarmila Pipeková) (s. 125)
Durdiak, E.: Psychohygiena mladého člověka (Rudolf
Kohoutek) (s. 126)
Mühlpachr, P., Staníček, P.: Geragogika pro speciální pedagogy (Miroslava
Štréblová) (s. 126)
The State and the School. Some European Perspectives. Articles of the
Symposium. (Karel Rýdl) (s. 127)
Studia paedagogica. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
(Dana Knotová) (s. 129)
|