Důležité odkazy:
|
Učitel a jeho profesní příprava (s. 2)
Taylor, W., Draper, J.: Kariéra a zaměstnání učitele – učitelé
absolventi a nesouvislé zaměstnání (s. 2)
Urbánek, P.: K problematice integrace praktické přípravy budoucích
učitelů (s. 11)
Rambousek, V., Mošna, F.: Informační výchova jako aktuální dimenze
přípravy učitelů (s. 17)
Novotná, J.: Učitel v roli žáka – součást profesní přípravy
učitele (s. 28)
Hroncová, J.: Súčasné problémy učiteľskej profesie na Slovensku
(s. 33)
Sociální aspekty výchovy (s. 40)
Hroncová, J.: Vzťah sociálnej pedagogiky a sociálnej práce ako
vedných disciplín a učebných odborov (s. 40)
Klimeková, A.: Sociálna realita a problém výchovy mladého
človeka (Filozoficko-etické aspekty humanizácie výchovy
a vzdelávania) (s. 48)
Mühlpachr, P.: Patologické závislosti u dětí
a mladistvých (II. část) (s. 53)
Kurikulum a jeho projektování (s. 69)
Tomanová, D.: Dovednost projektovat program pro determinovanou
uživatelskou skupinu (s. 69)
Celoživotní vzdělávání (s. 79)
Pospíšil, O.: Nad dynamikou změn celoživotního edukačního systému
(s. 79)
Ze zahraničí (s. 90)
Prokop, J.: Reforma polského školství – „Polské
vzdělávání 21. století“ (s. 90)
Panko, G.: Nové cesty ve vyučování dějepisu a občanské výchovy
(s. 104)
Poradenská služba (s. 109)
Hřebíček, L.: Potíže mladistvých se směrovými volbami školských cest
(s. 109)
Činnost vysokoškolské psychologické poradny na Pedagogické fakultě JU
(Marie Vondrysová) (s. 116)
Recenze (s. 118)
Člověk a město – problém identity (Pavlína Ďurišová)
(s. 118)
Tom, E. Lambert: Jak účinně ovlivňovat druhé. Ovlivňování lidí jako manažerská
dovednost (Radomír Saliger) (s. 120)
Richard Jedlička, Jaroslav Koťa: Analýza a prevence sociálně
patologických jevů u dětí a mládeže (Josef Cach)
(s. 122)
Rozvoj osobnosti ako pedagogický problém (Anna Klimeková)
(s. 123)
Zprávy (s. 126)
Fórum 2000 v r. 1998 (Miluše Kubíčková) (s. 126)
|