Logo ČPdS Pedagogická orientace
číslo 3, 1997
Důležité odkazy:

Stati (s. 2)

Švec, V.: Sebereflexe jako nástroj profesionálního (sebe)rozvíjení začínajících učitelů (s. 2)
Jůva, V.: Tendence německé pedagogiky ve druhé polovině 20. století (s. 14)
Kozlík, J.: Pojetí výchovně vzdělávacího procesu v základní škole zítřka (s. 25)
Kratochvíl, M.: T. G. Masaryk a naše některé současné pedagogické problémy (historický exkurz) (s. 32)
Pospíšil, O.: Instituce pro výchovu a vzdělávání dospělých (s. 36)

Výzkumná sdělení (s. 41)

Jasiński, Z. — Kozłowska, A.: Problematika odborné přípravy učitelů z hlediska profesiografických výzkumů (s. 41)
Urbánek, P.: Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností (s. 53)
Kontírová, S.: Niektoré aspekty pedagogicko-psychologickej prípravy budúcich učiteľov (s. 64)
Střelec, S. — Bakošová, Z.: Odměny a tresty ve výchovném prostředí rodiny (s. 71)

Ze zahraničí (s. 80)

Pomykal, R.: Poznatky z řízení školství v Belgii (s. 80)

Diskuse (s. 93)

Vorlíček, Ch.: Poznámka ke školské terminologii (s. 93)
Roztočilová, O.: K pojednání Jiřího Vomáčky „Východiska a klíčové otázky přípravy učitelů 1. st. ZŠ...“ (PO 21/96) (s. 95)
Saliger, R.: Škola jako systém (s. 97)

Zprávy (s. 101)

XV. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu (s. 101)
Pedagogická diagnostika 97 (s. 104)
Tvořivostí učitele k tvořivosti žáka (s. 105)
Mravní nemoci mládeže a jejich prevence (s. 107)
Hodnotová orientace mládeže (s. 108)
J. Á. Komenský by měl radost... (s. 108)

Recenze (s. 110)

Ze života ČPdS (s. 117)

Kulaté životní jubileum prof. PhDr. Stanislavy Kučerové, CSc. (s. 117)
Klub seniorů ČPdS (s. 117)

Informace (s. 121)

Učitel a jeho univerzitní vzdělání na přelomu tisíciletí (s. 121)
Ústav výzkumu a rozvoje školství PdF UK (s. 121)