Důležité odkazy:
|
Proměny školy, vzdělávání a výchovy (s. 2)
Bendl, S.: Vliv výchovy v rodině na kázeň žáků ve škole (s. 2)
Skalková, J.: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání – dlouhodobý úkol (s. 21)
Souček, V.: Utváření evropské identity: Možnosti vzdělávací politiky EU (s. 36)
Dvořáček, J.: Morální výchova v současné společnosti a v pedagogice (s. 46)
Oravcová, J.: Etnické postoje a výchova k tolerancii (s. 53)
Balvín, J.: Osobnosti národnostních menšin v multikulturní výchově (s. 62)
Kargerová, L.: Výchova k sebehodnocení ve škole (s. 68)
Vašťatková, J.: Autoevaluace jako prostředek k trvalému rozvoji školy (s. 73)
Proměny didaktiky a didaktických prostředků (s. 79)
Fellner, R., Schläferová, H.: Vyučování jazyků v jejich kulturním kontextu (s. 79)
Kopřiva, V., Malota, L., Smutná, M.: Využití informačních technologií v pedagogické práci vysokoškolského ústavu (s. 87)
Havelka, P., Prokešová, L., Stuchlíková, I., Man, F.: Model výkonových cílů ve vztahu k atribučnímu stylu (s. 92)
Proměny v přípravě učitelů (s. 98)
Franiok, P.: Některé aspekty vzdělávání učitelů v otázkách speciální pedagogiky (s. 98)
Tichá, Z.: Profesní příprava specialistů v oblasti volného času na Fakultě tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci (s. 102)
Balcarová, A.: Postoje učitelů k přílivu nových technologií do škol (s. 106)
Brebera, P.: Student učitelství a zkušenost stávky (s. 111)
Zprávy a informace (s. 120)
Ke stému výročí narození Františka Lýska (Vladimír Spousta) (s. 120)
Bridges Across Boundaries – zpráva o pracovním semináři (Jana Vašťatková, Martin Skutil) (s. 125)
Recenze (s. 127)
Terzis, Nikos P. (ed.) Teacher Education in the Balkan Countries. (Karel Rýdl) (s. 127)
Kwieciński, Z., Śliwerski, B. (ed.) Pedagogika 1, 2. (Jiří Prokop)
(s. 129)
Novák, T. Proč jsi stále tak neklidný?! Aneb i dospělí mohou být jak z hadích ocásků. (Dita Janderková) (s. 133)
Ondrejkovič, P. Socializácia v sociológii výchovy. (Jiří Prokop) (s. 134)
|