Důležité odkazy:
|
Přehledové studie (s. 2)
Pehnke, A. E.: Kritická bilance transformačního procesu v německé
pedagogice (s. 2)
Mlčák, Z.: K teoretickému paradigmatu psychické zátěže
učitelů (s. 12)
Hofbauer, B.: K současnému modelu zhodnocování volného
času dětí a mládeže v České republice –
cesta za pedagogikou volného času (s. 25)
Gondová, M.: Hodnotenie ako základná kategória pedagogickej diagnostiky
– s aplikáciou na školskú prax (s. 35)
Výzkumná sdělení (s. 43)
Seebauer, R.: „Evropa ve výuce“ – „Výuka v Evropě“
(Empirická studie snažící se zdůvodnit obor „evropská pedagogika“
v přípravě učitelů v Evropě) (s. 43)
Bendl, S.: Kázeň na sídlištních školách (s. 54)
Němec, J.: Poznámky k tvořivosti žáků druhého stupně
(s. 65)
Potočárová, M., Krankus, M.: Výzkum vzorců reakcí (Reaction Pattern
Research, RPR-S) na Slovensku (s. 79)
Zkušenosti ze škol (s. 84)
Jedličková, H.: „Kejbaly I“ – středisko pro environmentální
vzdělávání a výchovu v terénu (s. 84)
Hájková, J.: Nulté ročníky jako alternativní řešení školní nezralosti
po zahájení školní docházky (s. 88)
Hájková, J.: Asistent ve výuce – pomoc málotřídním školám
(s. 90)
Vavrdová, A.: Švédská škola jako zdroj inspirace pro české školství?
(Poznatky a zkušenosti ze studijního pobytu ve
Švédsku) (s. 92)
Historické okénko (s. 96)
Staletá jubilea v pedagogice (Z Ciprova
Lexikonu pedagogů) (Miroslav Cipro) (s. 96)
Cach, J.: Rozumíme pojmu „reformní pedagogika“? (s. 103)
Zprávy (s. 108)
Ohlédnutí za sjezdem učitelů (Jiří Havel) (s. 108)
Zpráva o konání VII. semináře o Úmluvě
o právech dítěte (Jiří Haškovec) (s. 114)
Recenze (s. 118)
Kraus, B. Sociální aspekty výchovy (Jiří Semrád) (s. 118)
Okon, W. Portréty polských pedagogů (Vladislava Heřmanová)
(s. 119)
Auger Lucien: Strach, obavy a jejich překonávání (Dita
Janderková) (s. 121)
Človek a problémy etiky a etickej výchovy
(Karin Miklášová) (s. 122)
Eva Rheinwaldová: Jak vychovat šťastné dítě (Ivana Knausová)
(s. 124)
Informatorium (nejen) o právech dítěte (Libor Pecha)
(s. 125)
|