Důležité odkazy:
|
Učitel a jeho profesní příprava (s. 2)
Lorentzen, S.: Univerzity jako instituce připravující budoucí učitele –
nové požadavky a nová řešení (s. 2)
George, R., Clay, J.: Formování učitelů pro budoucnost:
„vysoký status, vysoké standardy“ (s. 6)
Conle, C.: Vyprávěcí kurikulum v učitelské přípravě
(s. 16)
Horák, J., Kratochvíl, M.: Předpoklady k učitelské
profesi (Výzkumné šetření na Pedagogické, Strojní
a Textilní fakultě TU v Liberci) (s. 26)
Školský management (s. 31)
Konečný, J., Obst, O., Prášilová, M.: Analýza profesionálních činností
vedoucích pedagogických pracovníků (Zpráva o provedeném
výzkumu) (s. 31)
Suchora-Olech, A.: Kompetence lídra – nový rozměr učitelské profese
(s. 49)
Sociální aspekty výchovy (s. 59)
Klimeková, A.: K niektorým filozofickým problémom etiky a morálky
(s. 59)
Mühlpachr, P.: Patologické závislosti u dětí a mladistvých
(I. část) (s. 69)
Horká, H.: K problematice ekosociálního pohledu na výchovu
(s. 80)
Z praxe škol (s. 88)
Kozlík, J.: Co důležitého pro praxi jsem ve školách postřehl
(s. 88)
Greger, D.: Obtížnost textů učebnic českého jazyka pro 2. ročník ZŠ
(s. 96)
Diskuse (s. 100)
Kučerová, S.: Chybná východiska a mylné předpoklady antipedagogiky
(s. 100)
Recenze (s. 106)
Kohoutek, R.: Osobnost a sebepoznávání studentů (Alena Šafrová)
(s. 106)
Vališová, A.: Asertivita v rodině a ve škole aneb zásady přímého
jednání mezi dětmi, rodiči a učiteli (Jiří Vacek)
(s. 109)
Nové přístupy k metodologii empirického výzkumu (Jan Sup)
(s. 112)
Pecha, L: Krutá poéma (Makarenko, jak ho neznáme) (Otto Obst)
(s. 116)
Autorský komentář ke knize Krutá poéma. Makarenko – jak ho neznáme
(Libor Pecha) (s. 117)
Miroslav Cipro: Pedagogika a společnost (Vladimír Jůva st.)
(s. 119)
Ze života ČPdS (s. 122)
Senior klub ČPdS (s. 122)
Prof. PhDr. Bohumír Blížkovský, CSc., jubilantem (Milena Kurelová)
(s. 124)
Zastavení u pana docenta Kozlíka (Oldřich Pospíšil)
(s. 126)
Témata panelových diskusí pobočky Brno (Vladimír Spousta)
(s. 127)
|