Důležité odkazy:
|
Stati (s. 5)
Zdenka Veselá: Ke vzniku pedagogických fakult (s. 5)
Jiří Vomáčka: Východiska a klíčové otázky přípravy učitelů 1. st. ZŠ
na Pedagogické fakultě Technické univerzity v Liberci (s. 11)
Eva Urbanovská: České pokusné školy 30. let podle návrhu
Václava Příhody (s. 18)
Stefania Walasek: Účast polského učitelstva všeobecných škol na
doplňování vzdělávání učitelů ve Vyšších učitelských kursech v letech
1918 – 1939 (s. 24)
Vladimír Spousta: Mnohorozměrný charakter pedagogické interakce
(s. 35)
Josef Horák: Vzdělání a hodnotová orientace (s. 40)
Výzkumná sdělení (s. 44)
Mária Matulčíková: Študentské poňatie vyučovania a pedagogická
príprava na univerzitách (s. 44)
Mária Potočárová: Výchova k hodnotám v slovenskej rodine
(s. 51)
Danuše Nezvalová: Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů
a její reflexe (s. 62)
Helena Grecmanová: Výsledky výzkumů zaměřených na školní klima
(s. 70)
Zkušenosti ze světa (s. 76)
Národní dětský dům – Akce pro děti (s. 76)
Zprávy (s. 83)
Zpráva z konference „Praxeologie“ (Praha, 4.–5. 11. 1996) (s. 83)
Školský reformátor doc. PaedDr. Jaroslav Kozlík, CSc. (s. 85)
Uznání a poděkování (s. 88)
Zpráva o Evropské konferenci pedagogického výzkumu – ECER 95 (s. 89)
Evropský seminář Světové organizace pro předškolní výchovu – OMEP
(s. 91)
Vytvoření Sekce multikulturní výchovy se zaměřením na romského žáka
(s. 94)
Diskuse (s. 100)
Pavel Dombrovský: Školní inspekce ano, ne, jak? (s. 100)
Školská praxe (s. 102)
Břetislav Voženílek: Konkursní řízení pro výkon funkce ředitele
základní a střední školy (s. 102)
Ze života České pedagogické společnosti (s. 108)
Konference a sjezd společnosti (s. 108)
Stanovy České pedagogické společnosti (s. 108)
Podněty a doporučení z jednání konference „Transformace našeho školství“
(s. 113)
Adresář hlavního výboru ČPdS (s. 115)
Zajímavé tituly pedagogické literatury (s. 117)
Autoři čísla (s. 121)
|