Důležité odkazy:
|
Škola jako sociální instituce (s. 2)
Grecmanová, H.: Vyučovací klima (s. 2)
Trnková, K., Čiháček, V.: Možnosti prosazování zájmů
rodičů ve škole (s. 22)
Michalík, J.: Školní řády – hledisko právní, obsahové
a strukturální (s. 38)
Ježek, F., Zimčík, L.: Málotřídní škola ve věku
informačních technologií (s. 52)
Vzdělávání učitelů (s. 61)
Švec, V., Musil, R.: Vliv pedagogických intervencí na
změnu studentova pojetí výuky (s. 61)
Gillernová, I.: Sociální dovednosti jako součást profesní
kompetence učitele (s. 83)
Kubicová, S.: Integrace informačních a komunikačních
technologií do oborově didaktické přípravy učitelů biologie (s. 95)
Z pera doktorandů (s. 98)
Vala, J.: K reliabilitě měření literární recepce
sémantickým diferenciálem (s. 98)
Z historie školství a pedagogiky (s. 104)
Vorlíček, Ch.: Praha pedagogická (s. 104)
Z praxe škol (s. 110)
Škrabánková, J.: Práce s talentovanými žáky na
gymnáziu – výuka chemie (s. 110)
Pokorná, I.: Výzkum čítanek pro 6. ročník ZŠ a primu
víceletého gymnázia (s. 114)
Zprávy a informace (s. 120)
Uherskobrodské dny Komenského (Petr Adámek) (s. 120)
Recenze (s. 123)
Haag, H., Hummel, A. (ed.) Handbuch Sportpädagogik (Vladimír Jůva)
(s. 123)
Nelešovská, A. Pedagogická komunikace. (Radomír Saliger)
(s. 126)
Kasáčová, B. Učiteľ. Profesia a príprava. (Oldřich Šimonik)
(s. 127)
Petlák, E., Komora, J. Vyučovanie v otázkach a odpovediach (Zuzana
Sikorová) (s. 129)
|