Důležité odkazy:
|
Školy a jejich problémy (s. 2)
Skalková, J.: Proč pokračovat v diskusích a vědeckých
výzkumech? (O problémech osmiletých gymnázií a nižší
sekundární školy) (s. 2)
Dobšíková, E.: Poznámky k integraci v rámci vzdělávací
strategie Bílé knihy (s. 16)
Kučerová, S.: Druhý stupeň základní školy – pozorovací
a orientační (s. 22)
Hřebíková, M.: Revoluční vzdělávání ve školách sdružených
v programu LA VEGA (s. 24)
Píšová, M.: Fakultní učitel? Supervizor? Mentor? (Několik
poznámek k vedení pedagogických praxí) (s. 27)
Sociální pedagogika (s. 33)
Kraus, B.: Sociální pedagogika a její význam na prahu nového
století (s. 33)
Cipro, M.: Úvaha o výchově sociálně handicapovaných skupin
(s. 40)
Gregušová, H.: Implementácia informačných a komunikačných
technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov (s. 53)
Balvín, J.: Romové a sociální pedagogika (s. 61)
Dědič, M.: Sociálně pedagogické aspekty výchovy a vzdělávání
romských dětí (s. 71)
Bůžek, A.: Sociální pedagogika v působnosti katedry pedagogiky
na PdF UP v Olomouci (s. 75)
Bendl, S.: Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace
a poslušnosti vůči autoritě (dokončení) (s. 79)
Vzdělávání dospělých (s. 90)
Mühlpachr, P.: Gerontagogika – vzdělávání ve stáří a ke stáří
(s. 90)
Historické okénko (s. 111)
Váňová, R.: Tři zastavení nad životem a dílem Františka
Singuleho (1921–1991) (s. 111)
Zprávy (s. 122)
Zpráva z konference "K myšlence a ke koncepci dětských muzeí"
(Vladimír Jůva ml.) (s. 122)
Recenze (s. 126)
Cach, J. František Čáda...; Postavy...; Počátky... (Stanislava
Kučerová) (s. 126)
Průcha, J. Vzdělávání a školství ve světě. Základní mezinárodní komparace
vzdělávacích systémů (Zdenka Veselá) (s. 128)
|