Důležité odkazy:
|
K filozofii výchovy a vzdělání (s. 3)
Kubíčková, M.: Vzdělávání pro umění být (s. 3)
Křivánek, Z.: Kde hledat východiska antipedagogiky? (s. 13)
Výzkumná sdělení (s. 20)
Lokšová, I.: Aktuálne problémy pedagogického výskumu (s. 20)
Balharová, J., Kukla, L.: Co znamená ELSPAC? (s. 25)
Proměny učitele, žáka a školy (s. 35)
Vašutová, J.: Vysokoškolští učitelé v přípravném vzdělávání
učitelů (s. 35)
Dvořáček, J.: Význam etických hledisek v procesu vyučování
odborných ekonomických předmětů (s. 44)
Vašátková, D.: Stresové faktory v životě studentů učitelství
1. stupně ZŠ (s. 53)
Musilová, M.: Výběrové šetření zaměřené na hodnocení učitele ředitelem
školy v současné pedagogické praxi (s. 60)
Jílková, O., Vondrysová, M.: Inovace pregraduálního a koncepce
postgraduálního studia psychologie pro učitele na PF JU v Českých
Budějovicích (s. 68)
Píšová, M., Černá, M.: Integrace profesní přípravy učitelů cizích
jazyků (s. 73)
Choděra, R.: Efektivnost ve výuce cizích jazyků (východiska
řešení) (s. 80)
Dobrovolská, M.: Utváření dovedností studentů v profesionálních
praktikách (s. 83)
Manniová, J.: K problémom realizácie obsahu vzdelávania a výchovy
na 1. stupni ZŠ (s. 86)
Vzdělávání dospělých (s. 91)
Janderková, D.: Pedagogicko-psychologické zvláštnosti vzdělávání
dospělých (s. 91)
Vomáčková, H.: Několik poznámek k problematice výuky
Vysokoškolského managementu v České republice (s. 97)
Poradenství (s. 103)
Cpinová, S.: Dvě kazuistiky (s. 103)
Zprávy (s. 107)
Možnosti pedagogického vzdělávání vysokoškolských učitelů-inženýrů (Irma
Kopáčková) (s. 107)
Činnost vysokoškolské psychologické poradny na PF JU (Marie
Vondrysová) (s. 109)
Príprava učiteľov pre 21. storočie (Jolana Hroncová)
(s. 111)
Zpráva z mezinárodní konference Sociália '99 (Lenka Hloušková)
(s. 112)
V roce 2001 Evropa slaví Evropský rok jazyků (Informace MŠMT)
(s. 113)
Recenze (s. 114)
Grecmanová, H., Holoušová, D., Urbanovská, E., Bůžek, A. Obecná pedagogika
II. (Petr Koluch) (s. 114)
Petrová, A. Tvořivost v teorii a praxi (Břetislav
Voženílek) (s. 114)
Podgórecki, J. Jak se lépe dorozumíme. (Vladimír Krejčí)
(s. 116)
Rheinwaldová, E. Novodobá péče o seniory (Ivana Knausová)
(s. 117)
Balvín, J. a kol. Romové a zvláštní školy (Marie
Bednaříková) (s. 119)
Střelec, S. a kol. Kapitoly z teorie a metodiky výchovy I (Jiří
Semrád) (s. 121)
Dokumenty (s. 123)
Otevřený dopis poslancům, senátorům i občanům České republiky
o nynějším stavu a podmínkách výuky dějepisu (ASUD)
(s. 123)
|