Důležité odkazy:
|
Stati (s. 3)
Prokop, J.: Schoenbeckova postpedagogika (s. 3)
Syřiště, I.: Potřebuje postmodernismus výchovné ideály? (s. 19)
Žilínek, M.: Pedagogicko-axiologická reflexia mravných hodnôt
a mravný rozvoj osobnosti (s. 29)
Blížkovský, B.: Vzdělanost versus nevzdělanost (s. 37)
Nezvalová, D.: Moduly v celoživotním vzdělávání vedoucích
pedagogických pracovníků (s. 42)
Brockmeyerová-Fenclová, J., Kotásek, J.: Oprávněnost přírodovědné
komponenty vzdělání v současném světě (s. 58)
Válková, J.: Společenskovědní učení v primárním a nižším
sekundárním vzdělávání – srovnání českého a amerického zamýšleného
kurikula (s. 69)
Zkušenosti z praxe (s. 86)
Kozlík, J.: Hospitace – zdroj poučení a inspirace pro praxi
i teorii (s. 86)
Havelka, P.: Asistentská praxe studentů učitelství (s. 94)
Gulová, L.: Vychovatel v systému vysokoškolského vzdělávání
pedagogických pracovníků (s. 96)
Klapal, V.: Pedagogická praxe – zpětná vazba pro její přípravu
(s. 102)
Historie a dnešek (s. 107)
Cipro, M.: K pedagogickým výročím konce století a tisíciletí
(s. 107)
Poradenská služba (s. 112)
Šafrová, A.: Jak se žije dyslektikům (s. 112)
Výročí (s. 118)
Dobrovolné doznání profesora Josefa Maňáka (Vladimír Spousta)
(s. 118)
Wincenty Okon; se dožil 85 let (Miroslav Cipro) (s. 123)
Recenze (s. 125)
Susan Kerrová: Dítě se speciálními potřebami. (Dita Janderková)
(s. 125)
Vašutová, J. a kol.: Kapitoly z pedagogiky. (Břetislav
Voženílek) (s. 128)
Jiří Semrád a kol.: Kapitoly z profesní pedagogiky. (Věra
Cedrychová) (s. 131)
Jaroslav Kozlík a kol.: Směřování k základní škole zítřka.
(Jiří Sedlák) (s. 132)
Yves Bertrand: Soudobé teorie vzdělávání. (Josef Cach)
(s. 133)
Dokumenty (s. 136)
Česká sekce DCI – Sdružení zastánců dětských práv České republiky se
představuje (s. 136)
|