Důležité odkazy:
|
Stati (s. 3)
Kučerová, S.: Mládež po „sametové revoluci“ 1989. Generace dvakrát zklamaná (s. 3)
Vašutová, J.: Jak rozvíjet profesionální myšlení studentů učitelství v předmětu obecná didaktika (s. 13)
Grecmanová, H.: Pojetí školního klimatu ve vědecké literatuře (s. 27)
Urbanovská, E.: Pedagogický sbor na Masarykově pokusné měšťanské škole ve Zlíně (1929–1939) (s. 36)
Výzkumná sdělení (s. 47)
Merkens, H.: Hodnotové orientace mládeže v dobách sociální změny (s. 47)
Diskuse (s. 65)
Franiok, P.: Multikulturní výchova jako prevence intolerance a rasismu (s. 65)
Vágner, M.: Matematická podpora vzdělávání (s. 68)
Zlatník, J.: Princip protikladné dvoustrannosti (s. 70)
Telec, J.: Co je „New age“? (s. 75)
Ze zahraničí (s. 81)
Výchova a vzdělávání v Belgii. Učitelská profese (s. 81)
Zprávy (s. 103)
200 let od narození Františka Palackého (Ladislav Polášek) (s. 103)
Aktuální stav výzkumu a perspektiva jeho vývoje v Ústavu dějin osvěty a výchovy Vratislavské Univerzity (J. Szablicka-Zakowa, A. Haratykowa) (s. 105)
Spolupráce Ústavu dějin osvěty a výchovy Institutu Pedagogiky Vratislavské univerzity s vědeckými zahraničními centry (1989–1997) (B. Jedrychowska, M. Piwowarczyk) (s. 109)
Akutální otázky řízení školství (Antonín Malach) (s. 111)
Současné otázky alternativního školství – Olomouc 1997 (Dana Tomanová) (s. 115)
Českoslovenství – středoevropanství – evropanství (Bohumír Blížkovský) (s. 117)
Recenze (s. 119)
Ze života ČPdS (s. 127)
Pan profesor A. M. Dostál mezi svými (Oldřich Pospíšil) (s. 127)
|