Důležité odkazy:
|
Stati (s. 5)
Stanislav Navrátil: Pojetí profesní kompetence učitele (s. 5)
Helena Grecmanová: Problematika posuzování školního klimatu (s. 17)
Bohumil Koukola: Projekt bakalářského studia Veřejná správa a regionální politika (s. 26)
Josef Mrhač: Specifika školského managementu a vzdělávání dospělých na Ostravské univerzitě (s. 35)
Josef Cach: Existuje ještě pedagogika na základě kultury? (Marginálie k průhledům minulostí, dneškem a zítřky) (s. 39)
Historická sdělení (s. 47)
Zdenka Veselá: Komenského teorie školy aneb Dialog s minulostí (s. 47)
Eva Drábková: Komenského víra v člověka (s. 52)
Jiří Sedlák: Fyziolog prof. MUDr. E. Babák jako vícestranný pedagog (s. 54)
Jaroslav Telec: Vzdělání popřejte každému, ode všech žádejte, aby byli slušnými lidmi, a bděte! (Nad některými pedagogickými názory T. G. Masaryka) (s. 64)
Eva Urbanovská: Rozvoj pokusných škol ve Zlíně (s. 69)
Viera Žbirková: Život učiteľa nie je prechádzkou (s. 75)
Výzkumná sdělení (s. 77)
Josef Trna, Eva Trnová: Koordinace vzdělávacích cílů v Občanské a Základní škole (s. 77)
K zamyšlení (s. 82)
Jitka Měřínská: Výchovně vzdělávací práce základních škol očima školního inspektora (s. 82)
Július Sekera: Pedagogické sbory mýty a skutečnost (s. 93)
Josef Kittler: Je učitelské vzdělávání orientováno na tvořivou práci ve třídě? (s. 97)
Radomír Choděra: Současný stav didaktiky cizích jazyků u nás a její další vývoj (s. 101)
Josef Halbych: Multimediální výukové aplikace (s. 106)
Oldřich Pospíšil: Učitel ve výchově a vzdělávání dospělých (s. 108)
Zkušenosti ze světa (s. 112)
Romana Svoboda, Jiří Zounek: Školský systém v Austrálii (s. 112)
Zprávy (s. 116)
Marie Niedermayerová: Česká školní inspekce hodnotí (s. 116)
Antonie Landová: Práce Klubu Obecná škola (s. 118)
Hana Horká: "Cesty k tvořivé škole" (s. 120)
Recenze (s. 122)
Ze života Společnosti (s. 125)
Konference Mravní nemoci mládeže a jejich prevence (s. 125)
Založení Klubu seniorů při České pedagogické společnosti (s. 128)
Autorům (s. 129)
|