Důležité odkazy:
|
Memorandum k 50. výročí vysokoškolského vzdělávání učitelů (s. 2)
Závěry z X. pedeutologického semináře ČR (s. 3)
Z jednání v plénu (s. 6)
Vladimír Smékal: Tvořivost v práci učitele (s. 6)
Bohumír Blížkovský: Devatero podnětů pro soudobou pedeutologii (s. 12)
Jarmila Skalková: Rozvíjet kulturu pedagogického myšlení (s. 30)
Jozef Pšenák: Pokusy o reformu strednej školy v Československej republike v dvadsiatych rokoch 20. storočia (s. 34)
Vladimíra Spilková: Proměny učitelské profese a přípravy na ni v kontextu celkové transformace školství (s. 47)
Vlastimil Švec: Kde hledat zdroje inovací pregraduální pedagogické přípravy učitelů? (s. 54)
Zdeněk Kalhous – František Horák: Příspěvek ke genezi učitelské profese (s. 58)
Libor Hřebíček: Profesní vývoj adeptů učitelství (s. 70)
Marta Černotová: Obsahová analýza pedagogických záznamov študentov a ich metodologické chyby (s. 77)
Milena Kurelová: Empiricko-integrální model učitelské přípravy (s. 84)
Analýza profesionálních činností učitelů (s. 88)
Vladimír Krejčí: Realizační problémy empiricko-integrální přípravy učitelů (s. 91)
Jaroslav Galičák: Profesní vývoj studenta učitelství (s. 94)
Alena Nelešovská: Výzkum přípravy učitelů primárního vzdělávání (s. 97)
Josef Budiš: Chemie – didaktika – pedagogika (s. 104)
Jana Kohnová: Koncepce dalšího vzdělávání učitelů (s. 109)
Iva Pýchová: Téma dne – distanční studium (s. 119)
Blahoslav Kraus: K současnému pojetí vychovatelské profese a přípravy na ni (s. 121)
Jaroslav Müllner: Kariéra učitele (s. 125)
Stanislava Kučerová: Závěrečné zamyšlení (s. 129)
Výzkum (s. 132)
Jiří Rybička: Problémy výuky exaktních předmětů (s. 132)
Zprávy (s. 143)
Bohumír Blížkovský: Pozoruhodný zájem OECD o vzdělanost (s. 143)
Jubilea, výročí (s. 147)
Alexandr Lewin osmdesátiletý. L. Pecha (s. 147)
František Slaměník (4. 10. 1845–2. 7. 1919). F. Hýbl (s. 149)
Eduard Lukáč: Prínos českého pedagóga Václava Stuchlíka pre rozvoj reformného pedagogického hnutia v prešovskom regióne (s. 151)
Recenze (s. 161)
V. Spousta a kol.: Teoretické základy výchovy ve volném čase. L. Hřebíček (s. 161)
Na pomoc studujícím (s. 164)
Josef Cach: Hodnoty sociální pedagogiky ve vývoji české a evropské pedagogiky (s. 164)
Stanislava Kučerová: Pluralismus není eklekticismus (s. 170)
Autoři čísla (s. 175)
Nabídka novinky "Dědictví Komenského" (s. 178)
|