Důležité odkazy:
|
Bohumír Blížkovský: Česká a evropská dimenze vzdělávání (s. 2)
Vztah teorie a praxe ve vzdělávání učitelů (s. 12)
Vlastimil Švec: Význam sebereflexe v učitelské přípravě (s. 12)
Stanislav Štech: Artikulace teorie a praxe v učitelství (s. 23)
Jan Slavík: Mezi pedagogickou tvorbou a pedagogickou reflexí (s. 25)
Stanislav Navrátil: K výuce pedagogiky (s. 31)
Stanislav Střelec: K pojetí teorie výchovy ve studiu učitelství (s. 35)
Tomáš Svatoš: Komunikační příprava v učitelství pro 1. stupeň ZŠ (s. 41)
Hana Horká: Teorie a praxe v ekologické výchově učitelů 1. stupně základní školy (s. 46)
Jan Průcha: Z analýzy studijních plánů pedagogických fakult (s. 52)
K otázkám sociální pedagogiky (s. 59)
Blahoslav Kraus: K aktuálním problémům sociální pedagogiky (s. 59)
Zlatica Bakošová: Niektoré možnosti rozvoja sociálnej pedagogiky (s. 62)
Světla Klapilová: Sociální pedagogika jako teorie životní pomoci ohrožené mládeži (s. 65)
Dana Knotová: Problémy sociální pedagogiky (s. 68)
Jiří Prokop: Sociologie a pedagogické vědy (s. 68)
Stanislava Kučerová: Sociální a sociologická orientace v soustavě pedagogického vědění (s. 69)
Za novou podobu školy a školství (s. 72)
Otevřený dopis předsedy ČMOS PŠ (s. 72)
Z otevřeného dopisu zlínských učitelů (s. 73)
Bohumír Blížkovský: Výlučnost nebo demokratičnost vysokoškolského vzdělávání? (s. 77)
Bohumír Blížkovský: Je rozpočet pro školství jen chudý, nebo i chybný? (s. 79)
Jarmila Wagnerová: Čtyřletá nebo osmiletá gymnázia? (s. 83)
Alena Hrdličková: Alternativní pedagogické koncepce a jejich význam pro teorii a praxi současné školy (s. 86)
K. Rýdl: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti (1994). Rec. V. Klapal (s. 93)
Stanislava Kučerová: Má naše teorie přispívat k rozvoji alternativního školství? (s. 95)
Maria Jablonska: Koncepce vzdělávání učitelů estetické výchovy v Polsku (s. 101)
Jan Šťáva: Brainstorming – metoda pro tvořivé učení i řízení (s. 105)
Jarmila Faltýsková: Sociální dimenze volného času (s. 108)
Daniela Janečková: Pedagogická integrace dítěte s handicapem (s. 109)
Na pomoc studujícím (s. 112)
Bohumír Blížkovský: Profesionalizace a činnostní pojetí učitelského vzdělávání (s. 112)
Autoři čísla (s. 119)
|