Důležité odkazy:
|
Do dalšího roku časopisu Pedagogická orientace (s. 1)
Filozofie výchovy a vzdělávání (s. 3)
Kaščák, O.: Zmeny perspektív? (Rekontextualizácia pohľadov na
výchovno-vzdelávací proces vplyvom radikálneho
individuálneho konštruktivizmu a postmoderného sociálneho
konštruktivizmu.) (s. 3)
Skalková, J.: Vzdělávání mládeže v nových kontextech
(s. 18)
Musil, J.: Pedagogika jako věda o člověku v antropologickém
pojetí (s. 31)
Ze zahraničí (s. 35)
Seebauerová, R.: Kultura učení jako výuková metoda (kritické poznámky
k otázce metod) (s. 35)
Prokop, J.: Portrét polského učitele (s. 46)
Výzkumná sdělení (s. 63)
Švec, V.: Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů
(s. 63)
Problémy mládeže (s. 83)
Kohoutek, R.: Závady a poruchy chování dětí a mládeže
(s. 83)
Černíková, V.: Ochranná výchova u mladistvých pachatelů trestných
činů (sociálně výchovné a psychologické aspekty) (s. 99)
Diskuse (s. 113)
Spousta, V.: K problematice utváření vztahu k práci na bázi
estetické (Slovesné umění jako prostředek estetizace pracovní výchovy)
(s. 113)
Recenze (s. 122)
Eduard Lukáč: Reformné pedagogické hnutie v ČSR – zdroj inšpirácií
pre súčasnú školu (Karel Rýdl) (s. 122)
Andreas Pehnke: Ich gehöre in die Partei des Kindes! (Karel Rýdl)
(s. 123)
Kirbyová, A. Nešikovné dítě. Dyspraxie a další poruchy učení. (Dita
Janderková) (s. 124)
Komeniologie – vědní obor? (Josef Cach) (s. 126)
Co mne zaujalo (Josef Cach) (s. 127)
Studia paedagogica U5–6. Brno, MU 2001 (Vladimír Jůva, sen.)
(s. 128)
Zprávy (s. 129)
Konference K otázkám srovnávací pedagogiky (Miroslava Váňová)
(s. 129)
Pokyny autorům (s. 130)
Errata (s. 131)
|