Důležité odkazy:
|
Stati (s. 3)
Nezvalová, D., Taylor, G.: Další vzdělávání učitelů ve Velké Británii
(s. 3)
Grepl, R.: Vzdělávání na technických univerzitách v Evropě
a Boloňská deklarace 1999 (s. 10)
Musil, J.: Úloha matematicko-přírodovědných předmětů ve školském
a profesním rozvoji žáků středního školního věku (s. 17)
Frynta, Z.: Vzdělávání mimořádně nadaných dětí v Evropě –
a v České republice? (s. 22)
Sikorová, Z.: Obrana učebnic (s. 29)
Jůva, V.: Vybraná německy psaná periodika a časopis
Pedagogika (K 50. výročí časopisu Pedagogika) (s. 36)
Výzkumná sdělení (s. 51)
Prokešová, L.: Co s emocemi ve škole (s. 51)
Bendl, S.: Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace
a poslušnosti vůči autoritě (s. 58)
Opekarová, O., Vokounová-Svatošová, B.: Uplatnění absolventů
oborového studia pedagogiky v praxi (s. 66)
Historické okénko (s. 88)
Ke 130. výročí narození prof. dr. Otakara Kádnera (Karel Rýdl)
(s. 88)
Vzdělávání dospělých (s. 93)
Pospíšil, O.: K názornosti v celoživotní edukaci
(s. 93)
Zprávy (s. 105)
Vada na kráse českého školství (Marie Dluhá) (s. 105)
Blížkovský, B.: Diferenciace a "Bílá kniha" (s. 109)
Recenze (s. 114)
Komenda, S. Vypočitatelná náhoda (Michal Novák) (s. 114)
Klimeková, A. Filozofická antropológia. Náčrt problému autenticity človeka
(Jaroslav Balvín) (s. 115)
Podnětná publikace o problémech současné evropské mládeže (Břetislav
Hofbauer) (s. 116)
Riefová S. F. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole: praktické postupy
pro vyučování a výchovu dětí s ADHD (Dita Janderková)
(s. 120)
Errata (s. 122)
Ze života společnosti (s. 123)
Zpráva o činnosti České pedagogické společnosti za období září
1998–prosinec 2000 (Vlastimil
Švec) (s. 123)
Jubileum L. Pechy (Antonín Bůžek, Dana Tomanová) (s. 124)
Na pomoc autorům (s. 127)
Rybička, J.: Úprava příspěvků do Pedagogické orientace
(s. 127)
|