Důležité odkazy:
|
K filozofii výchovy (s. 6)
Smetáček, V. a kol.: Změny v postavení člověka
a společnosti, výchovy a pedagogiky (s. 6)
Klimeková, A.: K problematike autenticity človeka a etickej
výchovy (s. 22)
Škola, učitel a žák (s. 27)
Musil, J. V., Musilová, M.: Škola je zrcadlem státu
(Poznámky k politotropní psychologii školy) (s. 27)
Skácelová, J.: Vitae non scholae discimus (s. 33)
Štěpánek, F.: O řízení pedagogických procesů ředitelem školy
(s. 37)
Vacek, P.: Analýza školních řádů a její pedagogicko-psychologické
souvislosti (s. 45)
Šturma, J.: Poznámky k situačnímu výcviku nastávajících učitelů
(s. 56)
Kohoutek, R.: Sebepoznávání a sebevýchova studentů
(s. 62)
Prokop, J., Prokop, P.: Partnerství ve výzkumu žáka (s. 72)
Kluiber, Z.: Pro odborný rozvoj studentů gymnázia (s. 85)
Hanáková, A.: Z dějin gymnaziálního školství na Moravě a ve
Slezsku (Stoletá česká gymnázia) (s. 88)
Vzdělávání dospělých (s. 97)
Pospíšil, O.: Tematický celek a jeho expozice (s. 97)
Recenze (s. 106)
Romové Reflexe problému (Marie Bednaříková) (s. 106)
Serfontein, G. Potíže dětí s učením a chováním (Dita
Janderková) (s. 108)
Rýdl, K. Eduard Štorch. Český průkopník moderní zážitkové pedagogiky (Josef
Cach) (s. 110)
Horká, H., Hrdličková, A. Výchova pro 21. století koncepce globální
výchovy v podmínkách české školy (Ludmila Prokešová)
(s. 111)
Švec, V. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace
(Milena Kurelová) (s. 113)
Nešpor, K., Pernicová, H., Csémy, L. Jak zůstat fit a předejít
závislostem (Vladimír Jůva, jun.) (s. 114)
Slipko, T. Hranice života. Dilemy súčasnej bioetiky. (Anna
Klimeková) (s. 116)
Biddulph, S. Tajemství výchovy šťastných dětí (Vladimír Jůva, sen.)
(s. 118)
Portmannová, R. Hry pro posílení psychické odolnosti (Jiří Němec)
(s. 120)
Hunterová, M. Účinné vyučování v kostce (Bohumíra Fabiánková)
(s. 121)
Ze života ČPdS (s. 124)
Rozhovor s docentem Vladimírem Spoustou v čase jeho
sedmdesátin (Josef Maňák) (s. 124)
Životní jubileum doc. PhDr. Rudolfa Kohoutka, CSc. (Karel Ouroda)
(s. 129)
Erratum (s. 131)
|