Pokyny k vyplnění elektronického formuláře pro podání žádosti o registraci seminárního tématu
Tento formulář slouží
pro podání žádosti ke garantovi předmětu o registraci tématu semináře či seminární práce.
Semináře se registrují od druhé poloviny semestru. Nejpozději však v 10. týdnu semestru.
Vyplňte jej, prosím, přesně podle zadání v jednotlivých polích formuláře.
Chybné vyplnění formuláře nebo vynechání některé z kolonek má za následek ignorování žádosti. Může se tak stát, že v registracích budete předběhnuti někým, kdo si stejné téma zaragistroval po vás ale správně.
Registrujte se v té studijné skupině, ve které jste evidováni dle UIS, jinak je i potvrzená registrace neplatná a může být kdykoliv zrušena.
V případě písemného vypracování (např. kombinované studium)
se při vyplňování formuláře kolonky "den" a "hodina" ponechávají nevyplněné a kolonka "délka trvání příspěvku" se vyplní písmenem "X".
Název, obsah a cíl příspěvku uvádějte vždy tak, abyste co nejlépe vystihli
jeho podstatu. Obecná charakteristika nestačí a komplikuje registraci vám
i ostatním. Například: název - Léčivé účinky včelích produktů - a obsah a cíl -
složení, vlastnosti, léčivé účinky atd. - znemožní následné registrace těm,
kteří by rádi u medu či jiných produktů včel prezentovali podobnou tématicky úžeji zaměřenou problematiku (např. "med a jeho využití k léčbě kožních poranění") a přitom se s vaším
tématem nemusejí překrývat. Nehledě k tomu, že takto specifikovaný obsah
semináře se shoduje se specifikací náplně výuky a také rozhodně není zvládnutelný během 5-10 minut trvání seminárního příspěvku. Proto je
třeba v žádosti uvádět co nejvíce specifikací jak v názvu tak především v obsahu a cíli, aby bylo možné posoudit případnou duplicitu s již registrovanými příspěvky. Jinak žádost bude vyřízena zamítnutím.
Při změně tématu je
třeba nejprve předchozí registraci zrušit, k čemuž postačí vyplnit v elektronickém formuláři pouze předmět,
jméno(a) autora(ů) a den a hodinu a odeslat stisknutím tlačítka "žádám o zrušní registrace".
Výsledek rozhodnutí o žádosti je sdělován na e-mail, který byl uveden v žádosti.
Výsledkem je: schválení, podmínečné schválení či zamítnutí žádosti o registraci. Rozhodnutí je závazné pro vypracování semináře a následné jeho započtení.
Posluchači, kterým byla registrace provedena, mají tuto skutečnou vyznačenou pod odkazem průchod studiem. Jestliže rozhodnutí o žádosti neobdržíte do dvou týdnů po jejím podání, žádost
nebyla pravděpodobně správně odeslána či byla chybně vyplněna. Opakujte proto znovu její odeslání bezvadně a v souladu se zadáním semináře.